wtorek, 24 marca 2020

Męski komplet urodzinowy

Jak wszyscy wiedzą, dla facetów prace scrapbookingowe robi się nie najłatwiej... Całe szczęście, że obecnie jest kilka bardzo ciekawych propozycji wśród papierów do scrapowania, coraz więcej wykrojników, dodatków i tekturek. Dlatego polubiłam takie zamówienia, typowo męskie :) Tym razem zostałam poproszona o przygotowanie kompletu składającego się z kartki w pudełku, skarbonki na pieniążki oraz torebki na to wszystko. Postanowiłam na bazę z papieru kraftowego, idealnie pasowały mi bowiem do tego papiery z ScrapAndMe Klaudii Szpunar z kolekcji "Something.else". Lubię połączenie brązu i granatu. Motywem przewodnim pracy jest napis na kartce ( otrzymałam go od Zamawiającej ) "40 lat i wciąż na oryginalnych częściach". A ponieważ części, to koniecznie - trybiki! Napis jest długi i dlatego postanowiłam zrobić go inspirując się różnymi plakatami z mottami, cytatami itd. czyli w różnych czcionkach i w różnej wielkości. Niestety mam tylko 4 wykrojniki z literami. Dobra, oceńcie sami jak wyszło...

Zdjęcia "razem":





Sama torebka; z jednej strony...





i z drugiej strony...







A oto skarbonka:






I sama karteczka:









Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam Was wszystkich mocno i życzę dużo, dużo zdrówka!
Trzymajcie się!

2 komentarze:

barbaratoja pisze...

Bardzo podobają mi się te prace.
Napis na kartce świetny.

Anka pisze...

Bardzo fajny komplet. A kolorki mi także odpowiadają, choć nie jestem facetem ;) Pozdrawiam :)