piątek, 6 września 2019

Notes dla informatyka

   Od dziś rozpocznę prezentację notesów, jakie miałam przyjemność wykonać w czerwcu, w ramach podziękowania dla nauczycieli. Przeglądając zdjęcia swoich prac natrafiłam na te, dawno wykonane i chyba trochę zapomniane prace :). Teraz Was trochę "pomęczę"... ;-)
   Zamawiająca poprosiła o notesy lekko zindywidualizowane - czyli nawiązujące albo do przedmiotu nauczanego przez danego nauczyciela albo do jego osobistych zainteresowań. Podała mi różne wytyczne i poprosiła, aby na froncie nie było żadnych napisów, tylko wewnątrz imię nauczyciela. 
   Na pierwszy ogień idzie notes dla Pana z Informatyki. Nie chciałam robić kolejnej pracy z trybikami itd., bo do informatyki ma się to w sumie nijak. Wtedy przypomniałam sobie o pięknym szablonie, który doskonale imituje płytki stosowane w komputerach. Okładki najpierw pokryłam gesso, a po wyschnięciu ozdobiłam za pomocą wspomnianego szablonu pastą strukturalną. Potem bawiłam się długo w odnalezieniu takiego odcienia zieleni, który pasowałaby do zwyczajowego koloru na płytkach elektronicznych. Całość pomiziałam złotą pastą i polakierowałam. No i dołożyłam trybiki.... bo czegoś mi wciąż brakowało.








Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam ciepło!

Brak komentarzy: