wtorek, 10 lipca 2018

Exploding-box na 50-tkę

Ten nietypowy exploding-box powstał na 50-te urodziny pewnej Pani, która jest biologiem morskim. Pomysłem Zamawiającej było, aby cyfry trzymał krab. Najpierw mnie to zaskoczyło, no bo skąd ja wezmę kraba??!! Szperałam w sieci w poszukiwaniu odpowiedniej figurki, no a potem coś tam w głowie zaświtało: przecież syn miał takiego kraba z jajka niespodzianki. Poszperałam, poszukałam i... JEST! Oczywiście krab zyskał nową szatę, został pomalowany najpierw gesso, a potem różnymi kolorami, aby bardziej przypominał tego "naturalnego". Kolorystykę box'a wyznaczyły papiery i dodatki z UHK-owej kolekcji, a na życzenie Zamawiającej dodałam bordo, w ramach kontrastu: krab miał być bowiem rzucający się w oczy.


















Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie!

Miłego dnia!


3 komentarze:

Sowiarnia pisze...

Cudowny box i świetny pomysł z tym krabem, wyszło naprawdę nietuzinkowo :)

Josta pisze...

Rewelacyjny box! Zachwyt obdarowanej murowany!

Arleta pisze...

wyśmienity