czwartek, 21 czerwca 2018

Kotwica

Wariacje na temat kotwicy to temat naszego czerwcowego "Otwórz Szufladę". Lato, wakacje już od pojutrza... Temat wyzwania więc bardzo na czasie.
Mnie temat podpasował na tyle, że nie mogłam przestać tworzyć... ;-)
Przygotowałam w ramach inspiracji album na zdjęcia z wakacji oraz trzy karteczki w morskich klimatach.

Oto album:
Skroiłam chyba całą kolekcję "Morskich Opowieści" z Magicznej Kartki, która leżała u mnie chyba od roku z planem na album właśnie, ale zawsze po drodze było coś innego i papiery sobie leżały.
Baza 20 x 25cm ze sklepu Eco-scrapbooking.





















Karteczki pokażę Wam jutr, aby nie przynudzać. Długie posty źle się ogląda.... ;-)

Zapraszam do wspólnej zabawy:


Pozdrawiam ciepło!





2 komentarze:

Sowiarnia pisze...

Rewelacyjny album, no cudeńko :)
Kartki widziałam na szufladowym blogu i też bardzo mi się podobają :)

Arleta pisze...

bardzo fajny album