wtorek, 27 stycznia 2015

Album na zdjęcia i wymianka w Szufladzie

Co roku wymieniamy się z Projektantki Szuflady prezentami. Zawsze robiłyśmy to przed świętami, ale ze względu na brak czasu postanowiłyśmy w tym roku zorganizować wymiankę noworoczną. Wylosowałam do pary Licho Nie Śpi. Wysłałam Jej album na zdjęcia formatu A4, przygotowany według podanego przez Zosię zestawu kolorystycznego:











Wewnętrzna strona, z kieszonką na płytę CD i krótkie zapiski:





i tylna okładka:



A oto cały komplet wysłany do Zosi:


Poza albumem poleciały jeszcze herbatki i coś słodkiego oraz przydasie:


i papiery:


Natomiast ja dostałam od Licho cudnej urody obrazek i notes:






Chyba rozumiecie, że jestem zachwycona swoim prezentem! Dziękuję Zosiu!

Wam też dziękuję za to, ze wytrwaliście do końca tego postu oraz za wszystkie miłe komentarze pod poprzednimi postami.

Acha, jeszcze się nie pochwaliłam drugim miejscem za lift w Magicznej Kartce.... No więc - bezwstydnie chwalę się!   :)

Pa!

1 komentarz:

Sowiarnia pisze...

Wyróżnienie jak najbardziej zasłużone :) A szufladowa wymianka niezwykle owocna, bardzo fajny macie ten zwyczaj :)