czwartek, 28 sierpnia 2014

Album pamiątkowy w szarościach i różu i wymianka z Lolissą

Poszukując papierów do przygotowania nowego albumu ślubnego stwierdziłam, że blady, zgaszony róż pięknie komponuje się z szarościami. Uznałam te połączenie za subtelne i eleganckie :)
 Różowe dodatki wykonałam z papieru perłowego o wysokiej gramaturze, natomiast papiery w szarościach, to połączenie różnych kolekcji Galerii Papieru i Magicznej Kartki. Całość uzupełniłam białą, bawełnianą koronką i ślicznymi różami, które kupiłam w Na Strychu. Ramkę ze Skrapińca pokryłam białą farba akrylową, a następnie pokryłam preparatem Clear Glass Finish, co niestety spowodowało, że biały zrobił się kremowy.... Patrzyłam, patrzyłam i po konsultacjach mężowskich uznałam, że jednak pasuje :)
Album przeznaczony jest na zdjęcia, dlatego czyste białe karty przedzieliłam kalką.
Format - A4.






Wewnątrz albumu jest kieszonka na płytę CD oraz ramka do wpisania życzeń lub dedykacji:




Tylna okładka od wewnątrz i na zewnątrz:



A teraz chciałam Wam pokazać, jakie piękne kolczyki i inne wspaniałości otrzymałam od Lolissy, z którą wymieniłam się na karteczki ślubne ( oi ). Więcej zdjęć kolczyków możecie zobaczyć na blogu Lolissy: tutaj ( klik ). Kolorystykę i mniej więcej formę kolczyków uzgodniłam z Lolissą, ale ich wygląd aż do dnia otrzymania paczki był dla mnie tajemnicą i sprawił wspaniałą niespodziankę! Uwielbiam je!




Piękne prawda?

Dziękuję Lolisso!

Wam dziękuję, że tu do mnie zaglądacie i pozdrawiam ciepło, jeszcze letnio, nie dajmy się jesieni!


6 komentarzy:

Diana Art pisze...

Wspaniałe prace tworzycie dziewczyny więc świetna wymianka, a album cudowny

lolissa pisze...

Śliczny album, a dzięki wymiance mam wspaniałe kartki :) Bardzo dziękuję!

Sowiarnia pisze...

Album faktycznie wyszedł subtelny i elegancki :) A kolczyki od Lolissy piękne, zwłaszcza te w brązach :)

donka66 pisze...

Prześliczny albumik, ogromnie mi się podoba :) Wymianka całkiem całkiem, śliczne kolczyki i bardzo pracochłonne :)

Arleta pisze...

wspaniały album a wymianka eksrta

Nika pisze...

Album jest piękny - delikatny i romantyczny. A wymianki tylko pozazdrościć:)))