sobota, 1 lutego 2014

Album na zdjęcia z okazji rocznicy ślubu

Niedawno wstawiłam posta z albumem komunijnym, teraz chciałam Wam pokazać album na zdjęcia z okazji Jubileuszu - 25 lat po ślubie :) Podobnie jak poprzedni - i ten album jest formatu A4 i zawiera 40 stron oddzielonych kalką, aby zdjęcia się nie sklejały. 


Postawiłam na połączenie ciepłego brązu i turkusu. Piękna i bardzo duża ramka pochodzi z Wycinanki, a papiery to bardzo stara kolekcja ILS, która pomimo sporych zapasów - topnieje mi strasznie, oj topnieje....


Ramkę potuszowałam na brązowo i pokryłam cieniutką warstwą Crackle Accents:




Kwiaty kupiłam w sklepie Na Strychu.



Wewnątrz umieściłam ozdobną ramkę na wpisanie dedykacji i ozdobiłam listkami pierwszą stronę:





Okładka tylna:




Dziękuję za sympatyczne wpisy pod poprzednimi postami :) Uwielbiam je czytać!

Pozdrawiam serdecznie!



5 komentarzy:

Sowiarnia pisze...

Piękny jest, idealny! :) ta kolorystyka i ogólnie wszystko :)

Aggie pisze...

śliczny i gustowny. Kolory mi się bardzo podobają :)

Diana Art pisze...

cudowny

Madzia pisze...

Przepięknie to wygląda! Niezły prezent!

Ewa S. pisze...

Świetny! Też lubię papiery, ale mam chyba tylko ze 2 zachomikowane, a piękne są.