poniedziałek, 18 listopada 2013

Listopadowy wianek

W Szufladzie Licho_Nie_Śpi rzuciła wyzwanie pt. "Liście". Każda z Projektantek przygotowała dla Was zupełnie inną inspirację z jesiennymi, listopadowymi liśćmi. Ja troszkę nietypowo, ale z takich właśnie listków "uwiłam" wianek świąteczny :) Zapraszam Was do wspólnej zabawy!








Jak się Wam zaczął poniedziałek? Pracujecie czy dalej lenicie...? Ja od rana jestem pełna energii i zamierzam ją dziś dobrze spożytkować :)

Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam jutro - na NIESPODZIANKĘ :)

Miłego dnia!

2 komentarze:

Sowiarnia pisze...

Wygląda niemal jak prawdziwy wianek z ostrokrzewu (czy jak się ta roślina zwie) :)
Poniedziałek póki co zaczął się dobrze, bo mam w końcu pomysł na to nieszczęsne okno, więc idę myśleć jak to wszystko zrobić :)

nirshya.dwbh pisze...

Piękny wianek!

U mnie poniedziałek dość pracowity, bo wpadliśmy na spontaniczny pomysł przemalowania łazienki i naszej sypialni, i pewnie po drodze korytarza :D

Pozdrawiam