czwartek, 4 sierpnia 2011

Wyzwań ciąg dalszy

Dziś prezentuję moje prace na dwa wyzwania:

1. 

Na Lemonade challenges no 23 - gdzie należało ozdobić pudełko, które wcześniej miało jakiekolwiek inne przeznaczenie, papierami z Lemonade. Niestety nie wyrobiłam się w czasie i o kilka dni się spóźniłam... Mimo to pokażę co stworzyłam.Wykorzystałam serię "Grandama's attic" i ozdobiłam pudełko po balsamie do ciała:









2.

Natomiast druga praca to karteczka na wyzwanie w Polki scrapują nr.64. Wytyczne to stworzenie karteczki w której dominuje biel ( ponad 50% ) oraz tematyka ślubna. Temat bardzo mi się spodobał i od razu wiedziałam, że użyję białoszarego papieru z serii "Elegance" od Lemonade. Karteczkę ze względu na nietypowe rozmiary (dopasowane do wykrojnika ) tj. 14 x 19,3 cm umieściłam w pudełku. Wewnątrz stempel także zakupiony w  Lemonade. Wykrojniki, ćwieki i dziurkacz brzegowy oraz narożny ze Scrap.com.pl











Pozdrawiam serdecznie w ten piękny ( kolejny !!! jupi !!! ) słoneczny dzionek!

2 komentarze:

OriBella pisze...

piękne, dopieszczone, eleganckie prace, podziwiam:)

agea pisze...

śliczne to pudełeczko - piękne, delikatne kolorki:)