wtorek, 28 czerwca 2011

Glass of wine

Tak brzmi nazwa kolekcji papierów ILS z których powstała ta karteczka. Bardzo adekwatna, ponieważ papiery mają barwę białego i czerwonego wina. Kartka powstała na zamówienie dla pani Magdy, która obchodzi 70 urodziny. Ponieważ będzie wysłana pocztą w dalekie krainy nie mogłam zastosować zbyt wielu ozdób, które pewnie by się poniszczyły w tej drodze... Rozmiary, jak dla mnie to już chyba standardowe: 15 x 21 cm.

Główną ozdobą są elementy wycięte fantastycznymi wykrojnikami  narożnikowymi oraz kwiatami, listkami i "popiersiem" damy, które dodatkowo potraktowałam Liquid Embossing - Clear Glass Finish. Gdzieniegdzie zastosowałam tez brokat w kleju oraz transparentne perły w płynie.







To już jedno z ostatnich zamówień, które muszę wykonać przed urlopem. W myślach jestem już daleko, daleko, pakuję się i myślę o czym jeszcze zapomniałam....

Brak komentarzy: