sobota, 29 lutego 2020

Trio w magnoliach - czyli listownik, chustecznik i pojemnik

Kolejny komplet, tym razem oprócz pojemnika na długopisy czy pędzle oraz chustecznika zawierający także listownik z szufladką.
Wszystkie elementy wstępnie zabejcowałam Lasurem Heban, pokryłam gdzieniegdzie preparatem Vintage Effects, a następnie z zewnątrz pomalowałam farbą akrylową na biało. Po jej wyschnięciu zrobiłam przecierki i nakleiłam serwetki. Rozmieszczenie kwiatów trochę mi zajęło...  Potem było mi za pusto i czegoś mi brakowało, więc po kilkukrotnym lakierowaniu dołożyłam stemple i chlapanie na całego. Na boki listownika nałożyłam wzór z szablonu za pomocą pasty strukturalnej. Końcowy efekt jest inny niż zamierzałam osiągnąć, ale jestem zadowolona. Jest przynajmniej niestandardowo... ;-)



























Dziękuję wszystkim, którzy dotrwali do końca tego długaśnego postu...
Pozdrawiam cieplutko!

1 komentarz:

Anka pisze...

Świetny komplet, bardzo mi się podoba jego kolorystyka. Pozdrawiam :)