piątek, 28 lutego 2020

Chustecznik i pojemnik z damą

Witajcie.
Dziś chciałam zaprezentować romantyczny komplet składający się z chustecznika oraz pojemnika na ołówki czy pędzle. Obydwa pokryłam najpierw szarą farbą, a następnie pokryłam preparatem Vintage Effects, dzięki któremu drugą warstwę farby, tym razem w zgaszonym, lekkim różu można było łatwo zdrapać w niektórych miejscach. Dodatkowo użyłam także farby metalicznej, w kolorze antycznego złota, którą pokryłam ozdobne elementy oraz brzegi pojemnika. Przykręciłam uchwyty i całość polakierowałam. Grafikę z damą pokryłam pękającą pastą transparentną Stamperii.





















Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Dziś piątek... piąteczek, piątunio! A zatem - miłego!

2 komentarze:

aga-craft pisze...

Przepiekny komplecik , bardzo mi się podoba :)

Zacisze Lenki pisze...

Wspaniały komplet. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu.