sobota, 5 lipca 2014

Album dla nauczyciela muzyki

Kontynuując temat podziękowań pokażę dziś album, który został zamówiony jako podziękowanie na koniec roku dla nauczyciela gry na trąbce. Stąd też przepiękne, muzyczne elementy z Wycinanki, zawiązujące do specjalności tego Nauczyciela. Podtuszowałam je tylko na brzegach i pokryłam preparatem Antique Glass Finish. Ponieważ jest to album dla mężczyzny, starałam się maksymalnie zredukować ilość dodatków :) Papiery to oczywiście uniwersalne UHK-i :)
Album jest formatu A4, wewnętrzne karty to ozdobny papier tłoczony, a każda karta przedzielona jest kalką, aby wklejone do albumu zdjęcia się nie skleiły.





Kieszonka na CD:
 

Miejsce na wpisanie życzeń lub dedykacji:
 


Tylna okładka:
 



Zapowiada się piękna sobota, słoneczko świeci... macie plany na spędzenia czasu na wolnym powietrzu? Jakiś grill? Ja się wybieram z rodzinką na działeczkę, a karkóweczka i kiełbaski jada z nami :)
Życzę i Wam cudownej soboty! Miłego dnia!

2 komentarze:

ewinka Nowa pisze...

Świetna pamiątka ! Pięknie i elegancko się prezentuje :-)))

Sowiarnia pisze...

Bardzo fajny motyw nutowy, w sumie nie mogło być inaczej :-) Kieszonka na CD też bardzo mi się podoba :)
Pogoda faktycznie w końcu się poprawiła, może trochę się opalę :-)