poniedziałek, 7 lipca 2014

Starocie...

Mam na myśli kartki, które przygotowalam na okazje, które były już tak dawno....

Pierwsza z nich to Dzień Teściowej. Obchodziliśmy go w marcu, ale jakoś nie było okazji :) Karteczkę zrobiłam dla mojej ukochanej Teściowej ( bez cienia przekąsu czy cynizmu... - mam cudowną Teściową! ), która bardzo lubi tulipany. Dlatego postawiłam na jasne kolory a kwiaty mówią same za siebie. Napis to digi-stempel od Jolagg.






Druga karteczka "zaległa", choć nie aż tak bardzo, to praca przygotowana na dzień ojca:







W zanadrzu mam nawet jeszcze kartki komunijne..... ale może to następnym razem... :)

Pozdrawiam w te upalne popołudnie, czekam aż trochę słoneczko "odpuści" i będę mogła wyjść z Niunią na spacer :) Pa!


1 komentarz:

Sowiarnia pisze...

Obie piękne, ale ta na Dzień Ojca szczególnie mi się podoba :) U nas też upalnie, oj bardzo :-)