poniedziałek, 25 lutego 2019

Podziękowania dla Rodziców i inne prace

Witajcie!

Dziś chciałam Wam pokazać znalezione przeze mnie zdjęcia prac, które jakimś cudem uniknęły wcześniejszego pokazania... Pudełko dla Babci nie jest takie znowu stare, bo było wręczane w tym roku, ale pozostałe prace są chyba sprzed dwóch ( sic! ) lat!

Zaczniemy od najnowszej pracy. Pudełeczko zostało wykonane właściwie jako dodatek do serducha, które moja córcia kupiła dla Babci z okazji Jej święta. Użyłam kolorystyki nieco innej niż soczysta czerwień serducha, ponieważ to bardziej pasuje do wnętrza, w którym teraz pudełeczko stoi. W ruch poszły papiery znów z UHK Gallery. Co zrobić jak kocham tę kolekcję....








Kolejna praca to dwa bliźniacze pudełka z podziękowaniami dla Rodziców Państwa Młodych. Zostałam poproszona o przygotowanie pudełek decoupage na wzór wcześniej już przeze mnie wykonywany, z tym, że do tego na dokładkę były karteczki. Starałam się wykonać je kolorytycznie i stylistycznie podobne do pudełek. Wieko szkatułęk to oczywiście serwetka, podcieniowana i lakierowana, a boki to subtelne, delikatne spękania.










I ostatnia robótka to podkładka pod kalendarz. Do kuchni, stąd motyw winogron. Tutaj ciężko się jakoś wykazać, praca jest tylko podcieniowana i lekko złocona na brzegach, potem oczywiście lakierowana:






To tyle staroci na dzisiaj. Pozdrawiam!

Brak komentarzy: