sobota, 23 lutego 2019

Mixmediowy obrazek

Jak co roku w Szufladzie przeprowadzamy z projektantkami wzajemną wymiankę i przygotowujemy dla siebie prezenty. Tym razem wylosowałam Beatkę z Leniuszkowa, która poprosiła mnie o wykonanie obrazka mixmediowego z motywem narzędzi. Wytyczne dotyczyły także kolorystyki, która miała być utrzymana w beżach, brązach. Muszę przyznać, że najpierw się przeraziłam, gdyż pierwszy raz robiłam "obrazek" i to na blejtramie i w tak dużym formacie. No, ale od czego są wyzwania! Trzeba im sprostać... Zabrałam się do pracy i jakoś poszło... Mam nadzieję, że Beatce się spodobało :) Całą naszą łańcuszkową wymiankę możecie obejrzeć TUTAJ ( klik ).
















Taki mały dodatek:


Natomiast ja dostałam prezent od Doroty, poprosiłam ją o uszycie poduch świątecznych oraz ubranek dla przytulanki-misia mojej córeczki, otrzymałam też cudnego renifera:





DZIĘKUJĘ!!!!!

Pozdrawiam wszystkich, którzy dotrwali do końca tego przydługaśnego posta!


2 komentarze:

Zacisze Lenki pisze...

Wspaniała wymiana, super prezenty.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

Sowiarnia pisze...

Obraz rewelacja, bardzo mi się podoba :)
No i piękne prezenty otrzymałaś, jest na co popatrzeć :)