niedziela, 6 maja 2018

Fioletowe kartki na ślub i rocznicę ślubu

Wszystkie pod znakiem jednego koloru, bo takie mamy obecnie wyzwanie w Szufladzie:"Fioletowy". W ramach inspiracji do tego wyzwania mam trzy kartki, bardzo w temacie majowym - bo śluby i rocznice ślubów.

Pierwsza karteczka miała być: "nie nadęta..". ;-) Z jakimś wesołym elementem. Stwierdziłam że para słodkich ptaszorków doskonale się nadaje. Mam nadzieję, że udało się uniknąć pompatyczności, której nie chciała Zamawiająca :)










Kolejna kartka to już rocznicowa, z pięknymi motylami Sizzix,a:








I ostatnia, z tekturową rameczką:








Wszystkie karteczki są rozmiaru 15 x 21 cm, co już chyba jest u  mnie standardem, nie potrafię się zmieścić w małych formach... :)

Zapraszam Was do zabawy z moim ukochanym kolorem i zgłaszanie prac na nasze wyzwanie:


Pozdrawiam słonecznie w ten ostatni dzień mega długiej majówki!
Pa!

2 komentarze:

Sowiarnia pisze...

Wszystkie kartki po prostu przepiękne, a dodatkowo bardzo mi się podoba połączenie fioletów z zielenią :)

Arleta pisze...

niesamowite kartki