wtorek, 1 maja 2018

Album podziękowanie dla Wychowawczyni

Ten album nie do końca stworzyłam ja.... Umówiłam się bowiem z Zamawiającą, że prześlę Jej do samodzielnego wklejenia zestaw "ozdobników" tj. listków, motylków itd, które sama po uzupełnieniu albumu o zdjęcia uczniów powkleja. Widać je na ostatnim zdjęciu. Ten album zawiera cytaty, które otrzymałam od Zamawiającej oraz miejsce na wklejenie ramek z odręcznym tekstem podziękowania uczniów. Ramki te również będą wklejone do albumu po uzupełnieniu przez dzieciaki, bo lepiej to zrobić później.... Więc poniżej przedstawiam jedynie bazę pod gotowy album :)











Takie właśnie rameczki przygotowałam dla uczniów do umieszczenia na nich odręcznych podziękowań oraz wklejenia do albumu:







Zestaw do samodzielnego wklejenia:


Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam ciepło!



Brak komentarzy: