środa, 4 stycznia 2017

Chustecznik z perłami

Witajcie w 2017 roku!

Wybaczcie, że nawet nie złożyłam Wam życzeń świątecznych.....
U nas całą rodzinkę rozłożyło straszne choróbsko... Tak więc nie było u nas w domu za bardzo żadnych przedświątecznych przygotowań, porządków itd, same święta też przeleżeliśmy. Było wyjątkowo...Nic nam się nie chciało, trudno było się zmobilizować do czegokolwiek, nawet w późniejszych dniach rekonwalescencji. I tak jakoś dotrwaliśmy do Sylwestra i Nowego Roku :)

Złożę więc Wam życzenia 
wszystkiego dobrego na cały, calutki nowy rok
Niech każdy dzień przyniesie Wam radość, 
zdrowie, szczęście 
i powodzenie w realizacji planów czy zamierzeń; 
niech się spełnią najskrytsze marzenia 
i nie opuszcza Was wena 
- czego i sobie życzę...
 :)

Dziś przychodzę do Was z chustecznikiem. Jest to pierwszy mój chustecznik otwierany od góry, a  nie poprzez wysuwaną klapkę pod spodem. Chyba przez to łatwiej się go szlifuje i maluje. Realizacja tego pudełka inspirowana była wyglądem lusterka, do którego chustecznik miał pasować ( pokaże je na końcu postu ).
Pudełko najpierw pokryłam szarą farbą, następnie preparatem do zdzierania ( vintage effects ). Na to nałożyłam farbę białą, do której domieszałam kilka kropel brązu i beżu, alby przełamać "biel całkowitą", jeśli wiecie o co mi chodzi... Chciałam aby pudełko bardziej się zgrało kolorystycznie z perełkami. Gdy farba wyschła zaczęłam zdzierać i drapać.... Potem nałożyłam tu i ówdzie srebrną patynę, co dało słabo widoczny na zdjęciach efekt srebrnego błysku..... Potem lakierowanie i najlepsze - przyklejanie na gorąco perełek :)

Zdjęcia fatalne, takie jak moje samopoczucie gdy je robiłam hehehehe









 a oto lusterko - inspiracja ( dostępne w home&you ; a zdjęcie ze stronki: Klik ) )


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam z zasypanego śniegiem Zabrza :)


3 komentarze:

Ada Art&Craft pisze...

Dziękuję Ci za odwiedziny i miłą opinię na temat moich światecznych dzwonków.
Zawsze odwiedzam moich nowych gości,by zobaczyć czym się zajmują i zazwyczaj zostaję na dłużej.Pozwól,że i u Ciebie zagoszczę,bo to co tu zobaczyłam ogromnie mi się podoba.Piękne kartki,każda inna i trudno wybrać najładniejszą.
...I znowu "odkryłam":) cudowne żródło inspiracji...
Dzięki i pozdrawiam:)

Sowiarnia pisze...

Śliczny chustecznik, faktycznie bardzo pasuje do lustra :)
Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, przede wszystkim zdrówka i nowych twórczych pomysłów :)

barbarahaft pisze...

chustecznik bardzo mi się podoba....
fajny pomysł z perełkami....