niedziela, 26 października 2014

Pierwsza...

... świąteczna, choć nie do końca, bo jest to pierwsza kartka, która pokażę na blogu, jednak nie pierwsza, która w tym roku powstała.... Ponieważ jednak wykonałam ją według mapki Mojo Monday #368, a dzisiaj jest ostatni dzień na zgłoszenie pracy, szybciutko ja wstawiam i już dłużej nie nawijam....



Piękny stempelek z napisem jest oczywiście od Jolagg :)



Oto mapka:


Dzisiaj już nie mam siły, ale może jutro uda mi się wstawi relację z sobotniego Craftshow w Krakowie i przy okazji wspanialej, rodzinnej wycieczki, do kochanego Krakowa!

Pozdrawiam! Pa!

3 komentarze:

Sowiarnia pisze...

Piękna kartka :) Jeśli o Święta chodzi, to ja jestem w lesie, jak zwykle... a na blogach już od dawna widuję świąteczne ozdoby :)

Ludkasz pisze...

Piękna:)

Peninia / Gosia pisze...

Śliczna karteczka:) Serdecznie pozdrawiam -Gosia/Peninia