wtorek, 28 października 2014

Craftshow i znów w Krakowie

Weekend był wspaniały! Spędziłam go w Krakowie, najpierw na Craftshow (jee jeee jeeeeee! ), gdzie obkupiłam się w papiery i przydasie. Moje zakupy możecie zobaczyć na fotkach. Uzupełniłam zapasy papierów z Galerii Papieru i Magicznej Kartki; kupiłam też nową, zimową Kolekcję Studio75. Do wszystkiego nowy wykrojnik, taśma w nutki, szyszki i trochę kwiatków i maleńkich cudowności z Retro Kraft Shop. Nie wiem jak to się stało, że do tej pory nie znałam tego sklepu.... Teraz będę stałą, wierną klientką! Te wszystkie buteleczki, maleńkie przedmioty, narożniki, klucze.... Miodzio!





Potem spacer po Krakowie, to takie klimatyczne, piękne miasto! Ale to przecież wszyscy wiedzą :) Pogoda dopisała i mimo zimnego wiatru, chodziło się dobrze, szczególnie w słoneczku, które się nie oszczędzało, mimo końca października :)













Dziękuję za Wasze odwiedziny i wszystkie maile i komentarze, wspaniale jest je czytać! Miłego dnia!

Brak komentarzy: