środa, 15 października 2014

Koperta na pieniążki i poweekendowa relacja foto

Do Księgi Gości, którą wczoraj Wam zaprezentowałam, musiałam przygotować kopertę na pieniążki, ponieważ jak się okazało, wewnętrzna kieszonka w albumie okazała się za mała.... ;-)
Koperta ma rozmiar 16 na 8 cm i wysokość 1,5 cm, pomieści więc poza małą kartką z życzeniami także większa ilość gotówki!








W tytule posta obiecałam też relację z weekendu, który spędziłam z rodziną w Beskidzie Żywieckim. Łapaliśmy ostatnie promienie słońca i ładowaliśmy akumulatory kontemplując ciszę, spokój i nicnierobienie... Jestem szczęśliwa, że udało nam się wybyć za miasto i wykorzystać tę cudowną pogodę, tak totalnie nie październikową! Uwielbiam takie jesienne widoczki!

Oto jest "gadźić" czyli księżyc, jak mówi moja córcia:


Przyszedł sobie do nas z rana miły kotek:













Ależ długaśnie..... Dziękuję tym, co wytrwali do końca :)

Pozdrawiam ciepło!

2 komentarze:

Sowiarnia pisze...

Pokaźna ilość gotówki musiała być, skoro kieszonka nie wystarczyła :) Ale to dobrze, bo dzięki temu powstała taka piękna koperta :)
PS: A zdjęcia cudowne! Jestem zakochana w Beskidzie Żywieckim, na pewno kiedyś jeszcze tam wrócę :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Fajna koperta :)