poniedziałek, 9 grudnia 2013

Wyniki candy

Witajcie, witajcie!

Z opóźnieniem co prawda, ale biegnę do Was z wynikami mojego candy. 
Przepraszam za te trzy dni zwłoki, 
ale po wykurowaniu moich dzieciaczków z przeziębień 
czas było nadgonić robotę i zupełnie się zatraciłam.... 

Teraz już nie będę przynudzać 
i ogłaszam, 
że zwyciężczynią w losowaniu, 
dzięki Panu Random'owi

jest

.....

co bardzo niespotykane

................................

....................

...........

...

nr.1


czyli   ...........................  el  :)

Serdecznie gratuluję!!!!!
 Dla Ciebie polecą przydasie, z foteczki:


* * *

Jak wspomniałam w poście ogłaszającym candy, wylosowałam jeszcze jedna osobę, 
która do ogłoszenia zabawy zaglądała na mojego bloga i zrobiła mi tę przyjemność, 
że napisała kilka słów w komentarzu.

Okazało się, że jest nią moja stała obserwatorka, 
która na dodatek pisze często, za co ogromnie dziękuję!!!!!!

Osobą ta jest:

...................................

....................

.......

...


Gratulacje!
Dla Ciebie przygotowałam prezent-niespodziankę :)

***
 
Dziewczyny - czekam na Waszego maila z adresem do wysyłki
medussa.galeria@gmail.com


***

Pozostałym uczestniczkom zabawy bardzo dziękuję za odwiedziny 
i zapisanie się na moje urodzinowe rozdawnictwo!
Mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy :)

Pozdrawiam ciepło i słonecznie!
( na przekór aurze )

Pa!



14 komentarzy:

Ewelina pisze...

Gratuluje. El ty to ostatnio masz szczescie! Pozdrawiam serdecznie

Szydełkiem w oko :) pisze...

gratuluję i dziękuję za zabawę :)

weronkaa84 pisze...

Gratuluje i dziękuję za zabawę:)

el pisze...

dziękuję chyba rzeczywiście w tym roku byłam grzeczna , bo szczęście w losowaniach mi dopisuje . Pozdr

Sowiarnia pisze...

Gratulacje :)
i dzięki za zabawę :)

Terenia pisze...

Serdeczne gratulacje dla wylosowanych.
Dziękuję, pozdrawiam i życzę radosnego Adwentu.

ewinka Nowa pisze...

Gratulacje dla dziewczyn :-) Dziękuję za zabawę i pozdrawiam :-)

barbaratoja pisze...

Gratuluję!
Jedyneczka to ostatnio dosyć często nagradzany numerek ;-)

barbarahaft pisze...

Bardzo się cieszę z niespodzianki i jeszcze bardziej dziękuję.
Obserwuję od dawna i zawsze podziwiam Twoje piękne prace. A teraz biegnę z adresem

Małgoś 13 pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę.

[Kasia] pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

Ewelcia pisze...

Gratulacje dla zwyciężczyni :)
Zapraszam na moje Świąteczne Candy
handmadebyevi.blogspot.com

Danusia pisze...

Dziewczynom gratuluje, a Tobie dziękuję za zabawę.

Unknown pisze...

Gratuluje, dzięki za miłą zabawę i zapraszam na Candy do mnie http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2013/11/candy-na-dzien-dobry.html