piątek, 31 maja 2013

Jubileusz i inne ślubne

Dziś pokażę Wam karteczkę przygotowaną z okazji 50 rocznicy ślubu. Ponieważ są to złote gody, postanowiłam użyć w pracy złotego brystolu, dodatkowo papiery Lemonade oraz szlachetne turkusy w kwiatach:





Niedawno miałam też okazję wykonać ponownie moje karteczki ( na życzenie Zamawiającej ), ale w dodatkowej oprawie. Do dużej kartki ślubnej potrzebna była koperta, a Klientce spodobały się moje kopertówki, więc poprosiła o wykonanie czegoś w tym stylu do wspomnianej karteczki. Koperta wyszła dość spora, bo 18 x 26 cm, ale to chyba dobrze, bo z tego co wiem miało się tam zmieścić sporo kaski.... ;-)





a tak wyglądała karteczka:



Druga praca zamówiona dla tej samej pary, to kartka cała w bieli z embossowanym na gorąco wizerunkiem pary młodej. Tutaj też zachodziła potrzeba włożenia gotóweczki, więc zwykła koperta nie wchodziła w grę - przygotowałam więc takie oto rozwiązanie:





Pozdrawiam serdecznie w środku długiego weekendu ! 
Pracujecie czy odpoczywacie ?

Buziaki
:)

2 komentarze:

donka66 pisze...

Prześliczne! Bardzo pomysłowe to pudełko DL z klapką :)

Stara Pracownia pisze...

Piękne i dopracowane w każdym calu:-)