poniedziałek, 7 stycznia 2013

Chustecznik vintage

Na najnowsze wyzwanie w Szufladzie pt. "Koronki" przygotowałam chustecznik. Miałam już dość widoku "zwykłych", sklepowych pudelek i postanowiłam zrobić sobie mały prezent :) Pudełko jest otwierane z boku, dzięki temu można łatwo załadować nową paczkę chusteczek. Wykonałam je z tektury i ozdobiłam papierami z starej i chyba już niedostępnej kolekcji "Victoriana" ze Scrap.com.pl - mam jeszcze trochę tych papierów, gdyż swego czasu poczyniłam odpowiednie zapasy... 
Zapraszam Was do obejrzenia prac pozostałych Projektantek Szuflady oraz udział w naszej zabawie!













U nas wczoraj cały dzień padał śnieg, wieczorem syn poszedł ulepić bałwana, a ja razem z córcią na rękach kibicowałyśmy mu patrząc przez okno.  
Zgadnijcie jak długo bałwan sobie stał spokojnie? Otóż po długich dwóch godzinach po bałwanie nie było śladu, został zmieciony, zdeptany... 
No i mina Maksa i to szczere zdziwienie: "Po co ktoś go zniszczył?" Ręce mi opadły, nie wiedziałam co mu odpowiedzieć, jak wytłumaczyć, że niektórych cieszy niszczenie?

I tak mało optymistycznie dziś zakończę, choć wcale nie popadam w żadnego doła, o nie!

...pozdrawiam cieplutko!





1 komentarz:

Kasia pisze...

Bardzo ładny chustecznik! Aż chce się sięgnąć po chusteczkę :)