piątek, 22 lipca 2011

Powrót do pracy, śluby i Mojo Monday

Urlop ma jedną zasadniczą wadę - zawsze się kończy.... Mój powrót do pracy był szybki i intensywny, gdyż miałam już kilka zamówień takich przedurlopowych a doszły też oczywiście nowe... :)
Najpierw przedstawię Wam kolekcję winietek na stół i etykiet na wódkę weselną Anety i Jarka, którzy jutro mają swój Wielki Dzień. W ferworze walki na pewno tu nie zajrzą, więc mogę już pokazać:

  

 

                                                                        Troszkę tego było....

Dla tej samej pary wykonałam karteczkę z życzeniami. Oczywiście jest duża ( 15 x 21 cm ) i oczywiście jest w pudełku. Wykorzystałam papiery Lemonade z serii "Grandma's attic", które cudownie się ze sobą komponują :)
Karteczką zgłaszam na wyzwanie Mojo Monday nr 200, gdyż została przygotowana wg mapki:











Młodej Parze - wszystkiego co najlepsze !!!!!!!


Brak komentarzy: