piątek, 15 października 2010

Jesień za oknem... brrr......

Zimno, deszczowo, ciemno..... ale za to jesień ma najpiękniejsze kolory - natchnęła mnie tym do stworzenia karteczki urodzinowej właśnie w jej barwach. Ale żeby nie było tego za wiele powstała tez dla równowagi karteczka fioletowa. Obydwie są przeznaczone dla tej samej osoby ale różne osoby będą je wręczać. To był drugi powód dla którego są w odmiennych stylach. 
Niestety aura za oknem nie pozwala na zrobienie ładniejszych zdjęć, a mam sporo ich do wykonania, chociażby ze względu na nową "dostawę" biżuterii.... Czekaja ekspozytory, czekają kolczyki, zawieszki i naszyjniki, no i czekam ja. Słoneczko - proszę!




Inspiracją była dla mnie ta karteczka  stworzona przez Joanne. Wszystkie jej kartki są cudne. Proste, bez zbędnych ozdóbek i gadżetów a takie efektowne! Jest niesamowita!

Papier pochodzi ze sklepu scrap.com.pl z kolekcji Zauroczenie: Euforia a reszta to brystole z osiedlowej księgarni :)







Zrobienie tego typu kartki "chodziło" już za mną od dawna, ale dopiero teraz nadarzyła się okazja. Jeszcze nie wiem, czy jestem zadowolona z efektu...
Papiery pochodzą z ILS oraz Scrap Pasji. Kwiatki fioletowe ze scrap.com.pl a różyczki kupiłam na allegro. Wykrojniki z Świata Pasji


Życzę wszystkim miłego dnia i nadchodzącego weekendu !

Brak komentarzy: