piątek, 10 września 2010

Produkcja taśmowa: urodziny, imieniny... ufffff

Jak wchodzę na blogi dziewczyn zajmujących się tzw.rękodziełem czy też scrapbooking-iem ściślej mówiąc, wciąż im zazdroszczę umiejętności, pomysłów i czekam na moment w którym będę mogła się z nimi porównywać... :( 

Dlatego raczej skromnie, ale prezentuję moje nowe karteczki urodzinkowe. 

Dziękuję za odwiedziny, dziękuję też za zastawienie śladu!

Miłego piąteczku - w końcu to już prawie weekend !!!


To karteczka wg mapki Mojo Monday ( wejdź )
Użyłam cudnych papierów z scrap.com.pl z serii "ZAUROCZENIE"

 
 Już dawno "chodziła" za mną karteczka monochromatyczna. Gdzieś tam na blogach ( nie pamiętam dokładnie gdzie...) czasem przewijał się taki temat, Jednak dopiero teraz mnie olśniło - wykorzystałam foldery do embossingu z Świata Pasji i Scrap Pasji.


Powyższa karteczka również jest przygotowana zgodnie z mapką z Mojo Monday . Mogłaby też być odpowiedzią na wyzwanie w  Polki Scrapują pt. "Dziewczyny lubią brąz" ale chyba się trochę spóźniłam... :(         A co tam! Ważne jest natchnienie! Motylki potraktowałam Liquid Embossing - clear glass finish, preparat jest cudowny!
Papiery pochodzą oczywiście z ILS seria: "Chocolatcaffee". Cała kolekcja jest po prostu genialna! Mniammmm


Tutaj coś jakby mi brakowało, nie wiem jednak co.... czasem tak właśnie bywa. 
Stemple motylków i papier pochodzą z scrap.com.pl, ale chyba jego zapasy się już wyczerpały ( w czym z pewnością pomogłam ). Natomiast papier pod motylki i kwiatki pochodzi z ILS kolekcja Pastel-Old Time. Motylki potraktowałam kolejnym genialnym preparatem od Rangera: Cracle accents. Bardzo podoba mi się ta nazwa... :))




Chciałam napisać skąd pochodzi papier, ale... po prostu nie pamiętam, gdzie go kupiłam...?!
Stempelek sowy nabyłam na Allegro, embossing z użyciem pudru Silver Pearl i tuszu Dovercraft Gold.

Brak komentarzy: