czwartek, 24 grudnia 2020

Świąteczne życzenia i srebrna choinka

 Dziś Wigilia... Ostatnie przygotowania, gorączkowa bieganina, a wieczorem - spokój, rodzina, prezenty, pyszności na stole... 

Dziś mam dla Was choineczkę, którą zrobiłam dla naszych przyjaciół. Umieściłam w małej, metalowej doniczce, którą pomalowałam gesso, a potem srebrną farbą akrylową, podobnie jak pień choinki, który zrobiłam z kawałka starej rurki ( pozostałości poremontowej ). Baza styropianowa ma wysokość 25 cm, więc całość dekoracji ma ponad pół metra. Koleżanka lubi błyskotki, mówi o sobie, że jest jak sroka, więc wykorzystałam brokatu tyle, ile się dało...

Dziś ma także życzenia: zdrowych - przede wszystkim, ale też spokojnych, rodzinnych i mino wszystko optymistycznych świąt, mnóstwa wymarzonych prezentów i wszystkiego dobrego! 

Wesołych Świąt!










Brak komentarzy: