czwartek, 2 lipca 2020

Wakacyjny album

Wczoraj ruszyło w Szufladzie nowe wyzwanie pt."Plaża". Może nie każdy w tym roku wyjedzie na wakacje, urlop; nie każdy wygrzeje się na plaży, ale od czego jest wyobraźnia! Przywołajmy wspomnienia z tych cudownych leniwych chwil lub puśćmy wodze fantazji i przenieśmy się na rajską, gorącą plażę! Marzenia się spełniają :)
W ramach inspiracji przygotowałam album na zdjęcia, wpisy i pamiątki z takich letnich wojaży. Album ma format 20 x 21 cm i umieściłam go w pudełku. Wykorzystałam piękną kolekcję papierów Mintay by Karola uzupełnionym o Galerię Papieru wraz z cudownymi naklejkami, które zaskoczyły mnie swoją grubością. Pierwszy raz wykorzystałam tego typu elementy ozdobne w swojej pracy, ale na pewno nie będzie to raz ostatni... Mikrokuleczki robią za piasek, dokleiłam sporo muszelek i prawdziwych i tych trochę mniej... Każda strona w albumie ( a jest ich 30 ) ma naklejkę z napisem lub grafiką, Przez co album nabiera przestrzenności, jeśli tak to można ująć ;-)


































Zapraszam Was do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu:


Życzę udanego dnia!

1 komentarz:

Craftfanka pisze...

Super wykorzystanie muszelek:) Piękny album na plażowe wspomnienia:)