wtorek, 2 czerwca 2020

50 urodziny - czyli męski exploding-box

Tym razem kartka nie na zamówienie tylko dla Szwagra ;-)
Jako pierwszy z nas kończy 50 lat... Teraz to już Abrachamy poleca po kolei.... :(

Na początek się będę tłumaczyć: Pomysł z flaszeczką w box-ie widziałam na blogu UHK Gallery, tylko tam był chyba Jack D., a łańcuszki na pokrywce bezczelnie zgapiłam od Peninni (link tutaj ), tak mnie urzekły, no musiałam to wykorzystać :)

Czarną bazę na boxa z Rzeczy z Papieru musiałam nieco wydłużyć, gdyż ścianki były za krótkie, aby pomieścić buteleczkę. Papiery to Stamperia. Napis o oryginalnych częściach otrzymałam ostatnio jako wytyczne do kartki od klientki i jak widać zagościł u mnie na dobre. Jest świetny i pasuje do męskich karteczek. Mój Szwagier jest inżynierem, dlatego motywy mechaniczne pasują jak ulał.


























Dziękuję za odwiedziny i komenatrze.
Życzę Wam udanego dzionka!


Brak komentarzy: