piątek, 10 kwietnia 2020

Kontrastowa kartka urodzinowa

Dzisiejsza kartka, a właściwie pomysł na nią powstał w trakcie pracy nad inną kartką. Wycięłam napis z literek ( wykrojnik i stemple Marianne Design ), ale ostatecznie w innym projekcie zrezygnowałam z niego, stwierdzając, że pasowałby, ale na mocne, ciemne tło, a we wspomnianej kartce miałam już lekką zieleń i kwiaty. Robiąc jedną kartkę już myślałam o kolejnej, tak to czasem jest... ;-) Jak się domyślacie, gdy tylko skończyłam jedną, zabrałam się za drugą. Zrobiłam i czegoś mi brakowało.... chciałam żeby była w pudełku i gdy wyciągnęłam moje pudło z bazami i pudełkami do kartek zobaczyłam, że kupiłam kiedyś czerwone, przepiękne pudełko. No tutaj pasowało mi jak ulał! To było to, czego mi brakowało :)











Dziękuję za odwiedziny.

Życzę Wam spokojnych i zdrowych świąt,
 mimo wszystko radosnych,
a ponieważ na pewno będzie brakowało spotkań rodzinnych,
to życzę Wam niezastąpionego i nieprzerywanego
łącza internetowego!

Wszystkiego dobrego!

1 komentarz:

Sowiarnia pisze...

Piękny projekt, ogromnie mi się podoba :)
Również życzę zdrowych i wesołych Świąt :)