sobota, 1 lutego 2020

Niebieskie migdały czyli notes, szkatułka i pojemnik na długopisy

Dziś w Sufladzie ruszyło nowe wyzwanie pt. "niebieskie migdały". Chodzi oczywiście o przygotowanie prac w niebieskim kolorze lub z jego przewagą.
Najpierw przygotowałam notes. Potem pomyślałam, ze fajnie byłoby zrobić w tym stylu coś jeszcze, może kubek na długopisy? OK. No a ponieważ dobrze szło, zrobiłam jeszcze pudełko :) :) :)

Wszystko to za sprawą Stamperii... Obkupiłam się w te cudne papierki no i masz... Najgorzej, bo jeśli chodzi o papiery scrapbookingowe to ciężko mi je ciąć.... Z każdej strony taki piękny wzór... Więc zawsze je przeglądam, oglądam i odkładam, bo... mi szkoda :( Wolałabym żeby były jednostronne. No ale tym razem postanowiłam być twarda i cięłam, cięłam... Z papierem ryżowym z tej samej kolekcji jest już łatwiej, bo wzór ma tylko z jednej strony ;-)

Notes okleiłam papierami, a następnie ozdobiłam kilkoma warstwami koronek, gazy, papierów i sznurkiem. Dodatkowo użyłam transparentnej pasty pękającej, mikrokuleczek i białej farby.

Pudełko i pojemnik najpierw pomalowałam szarobłękitną farbą, a następnie pokryłam preparatem do spękań i na koniec białą akrylówką. Brzegi pocieniowałam i całość ozdobiłam koronkami, gazą i sznurkiem jak w przypadku notesu. Aby wieczku szkatułki dodać nico mocniejszego koloru zabarwiłam w farbie sznurek, który następnie nierówno nakleiłam wokół brzegów. Grafikę nakleiłam na okrągły element z drewna, brzegi podmalowałam tą samą farbą ( kolor wymieszany własnoręcznie ) którą pokryłam sznurek i motylka oraz serduszka. Dodatkowo na brzegi nałożyłam tej samej pasty pękającej ( ze Stameprii ) co na notesie.












































Dziękuję wszystkim, którzy dotrwali do końca....

Zapraszam Was do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu:


Udanego weekendu!

1 komentarz:

Asia Konieczna pisze...

Pięknie się te niebieskości komponują tworząc idealną całość ❤️