wtorek, 21 stycznia 2020

Walentynki

Wczoraj w Szufladzie ruszyło nowe wyzwanie pt."Serca". W ramach inspiracji do niego przygotowałam trzy walentynki. Każda inna, w innym stylu i kolorystyce. Na pierwszy ogień pójdzie walentynka eco, nawiązująca do kiedyś robione już przeze mnie kartki, ale tym razem bez koronki i poszarpanej tektury...





Druga karteczka jest bardziej "powściągliwa", może nie do końca w stylu clean&simple, ale blisko...








I ostatnia, trzecia karteczka, która może być walentynką, ale też np. karteczką na ślub lub rocznicę ślubu. Umieściłam ją w pudełku, ponieważ jest ukwiecona :). Tu zaszalałam z kolorami, wykorzystałam folkową kolekcję papierów Magicznej Kartki, która już jakiś czas leżała na półeczce i jakoś ciężko było mi ją wykorzystać. Czasem tak jest, ze papiery nas zachwycają w sklepie, a potem jakoś nie po drodze jest je pociąć...











Zapraszam Was do naszego wyzwania:





Dziękuję za odwiedziny i życzę udanego wtorku!


Brak komentarzy: