poniedziałek, 2 grudnia 2019

Pada śnieg...

U nas za oknem jeszcze zielono, ale prognozy są jednoznaczne: czekamy na śnieg...
Kto mnie obserwuje na Instagramie wie, że w śniegu już w tym roku brodziłam, w górach - jakieś trzy tygodnie temu. Było pięknie! No a dziś piszę o śniegu w związku z naszym nowym wyzwaniem w Szufladzie, właśnie pod tytułem "Pada śnieg". Przygotowałam karteczkę ze śnieżynkami, w takim graficznym, "nowoczesnym" wydaniu. Wykorzystałam błyszczący papier perłowy oraz brokat dla uzupełnienia efektu.





Zapraszam Was do wspólnej zabawy, niech powstanie mnóstwo śnieżnych prac:






A tak wyglądał szlak na Szyndzielnię, potem przez siodło pod Klimczokiem na Magurę, trzy weekendy temu:











Pięknie, prawda?

No to pozdrowionka dla wszystkich i miłego poniedziałku!

1 komentarz:

Sowiarnia pisze...

Piękna karteczka, taka zimna i "czysta", bardzo mi się podoba. A zdjęcia to już w ogóle obłęd, zatęskniłam za górami :)