czwartek, 24 października 2019

Wrzosowy kuferek

Zauważyłam, że umknęło mi nasze obecne wyzwanie w Szufladzie pt."Wrzosowisko"... Nie pokazałam Wam swojej inspiracji do tej zabawy... Zostało jeszcze kilka dni na przygotowanie i zgłoszenie swojej pracy do tego wyzwania, więc zachęcam :) Temat jest super i kolorystyka taka jesienna... Ja postawiłam na wrzosy w odcieniach bordo, a nie fioletu, z prozaicznego powodu - taką znalazłam serwetkę ;-). Do kolorystyki z jej wianka wymieszałam farby i pomalowałam dolną część pudełeczka. Góra to łamana szarością biel. Dodałam ozdobne ornamenty z tekturek, które również pomalowałam akrylówką i nakleiłam na nie bordowe cyrkonie. Całość pochlapałam, a wewnątrz dołożyłam serucho z kokardą.












Zapraszam do naszego wyzwania:






Pozdrawiam ciepło i życzę udanego dzionka!

1 komentarz:

Zacisze Lenki pisze...

Śliczne pudełeczko.:)