poniedziałek, 14 października 2019

Borodowy komplet ślubny

Przeglądam swoje albumy ze zdjęciami i wciąż odnajduję mnóstwo prac, których jeszcze nie pokazywałam. Dziś to już trzeci post z takimi zaległościami... Tym razem komplet ślubny składający się z kartki w pudełku i skarbonki na pieniążki oraz mieszczącej to wszystko torebki prezentowej. Skarbonkę przygotowuję sama, natomiast torebka jest ze sklepu Rzeczy z Papieru i lekko przerobiona ( dokładnie to skrócona :)  ). Zamawiająca poprosiła o taki komplet koniecznie z w kolorze bordo i beżowym. Nie mam zbyt wielu papierów w takich kolorach, poszperałam więc w starych kolekcjach i wyciągnęłam papiery z ILS. Ktoś ich jeszcze pamięta? Te papiery były jednymi z pierwszych jakie kupiłam gdy zaczęłam zabawę ze scrapowaniem... czyli jakieś 10 lat temu..... To były jedne z pierwszych polskich papierów. Na życzenie Zamawiającej komplecik jest dość klasyczny i elegancki.

 
















Uściski!
G.

1 komentarz:

Sowiarnia pisze...

Wow, piękny komplet, niezwykle subtelny i oryginalny :)