poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Kartki w stylu Art Deco

Witajcie po urlopie!

Relację foto wstawię w innym terminie, dziś przychodzę z dwoma karteczkami w stylu Art Deco. Pod takim właśnie tytułem ruszyło z początkiem miesiąca nowe wyzwanie w Szufladzie. Dla mnie temat okazał się bardzo inspirujący, miałam od razu dwa pomysły, które przedstawiam poniżej.
Obydwie kartki są duże, 5 x 21 i umieszczone w pudełkach. Ponieważ ten styl nawiązuje do pięknych, symetrycznych graficznych rozwiązań postawiłam na wykrojniki z takimi właśnie ramkami. Do tego typowe kolory - połączenie granatu lub czerni ( ewentualnie brązu, którego u mnie brak ) ze złotem i/lub bielą.

W pierwszej karteczce postawiłam na tło wykonane za pomocą maski i złotego tuszu. Celowo jego odbicie jest nierównomierne. Proste formy i kontrastowe kolory mają dawać efekt.









Druga karteczka to połączenie czerni i złota, tło jest embossowane dzięki folderowi. Główną rolę odgrywa tutaj najbardziej "Art Deco'wy" wykrojnik jaki posiadam...  :)








Zapraszam Was do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu:


Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny!

2 komentarze:

Sowiarnia pisze...

Wow, obie kartki piękne, nieszablonowe i bardzo eleganckie :)

Sikorkowe Pasje pisze...

Cudnie wyszła ta praca. Bardzo ładnie dobrane kolory.