czwartek, 7 marca 2019

Romantyczny komplet vintage

Tym razem klasyczny decoupage'owy komplecik. Powstał jako dodatek do chustecznika, który wykonywałam już jakiś czas temu ( tutaj: KLIK ). Potrzebne było pudełko-szkatułka o dokładnie tych samych rozmiarach co chustecznik. Ponieważ nie znalazłam w sieci takowego postanowiłam zakleić otwór na chusteczki owalnym elementem ze sklejki. Do tego postały dwa bliźniacze pojemniki na długopisy. Wszystko postarzane, pochlapane i oczywiście milion razy lakierowane...















A tak prezentował się wspomniany chustecznik, do którego w ramach kompletu dorabiałam pojemniki i szkatułkę:


Dziękuję za Wasze odwiedziny i każde pozostawione słowo.
Życzę udanego dzionka!

3 komentarze:

Sowiarnia pisze...

Śliczny komplet, a poza tym super patent z zaklejeniem otworu w chusteczniku - niby takie proste, ale ja bym na to nie wpadła ;)

aga-craft pisze...

Jak cudnie :) uwielbiam ten różany motyw :)

Arleta pisze...

Super