piątek, 8 lutego 2019

Mixmediowa okładka

Witajcie

Dziś chciałam Wam pokazać pracę, przygotowaną jako inspiracja do najnowszego wyzwania w Szufladzie pt."Karty do gry". Temat ten bardzo mnie ucieszył, ponieważ w końcu miałam okazję aby wykonać nową okładkę do notesu z wynikami naszych rodzinnych zmagań w remika. Tradycję gry w remika pielęgnujemy od wakacji 2010 czyli już 10 rok... Gramy z siostrą męża i jej rodziną oraz moją Teściową. Spotykamy się raz w miesiącu i zapisujemy wszystkie wyniki oraz od pewnego czasu także menu z tego spotkania i jakieś zabawne akcenty czy powiedzonka. Dlatego do notesu wszyscy chętnie wracają, przeglądają go, wspominają... Obliczają, kto i ile razy wygrał całe spotkanie, ile miesięcy temu itd. Takie użytkowanie spowodowało, że notesowa okładka wyglądała już na bardzo wymęczoną. Postanowiłam zrobić nową, jednak starej w celach pamiątkowych nie usuwać. Niech jest. A oto nowa okładka:






Tutaj już założona do notesu:


...i stara, wymęczona, poplamiona i poszarpana okładka:


A Was zapraszam do naszej zabawy i wzięcia udziału w wyzwaniu:


Pozdrawiam cieplutko!
Uściski

Brak komentarzy: