poniedziałek, 4 czerwca 2018

Podziękowanie dla lekarza

Gdy otrzymałam zamówienie na kartkę z podziękowaniem dla lekarza i prośbą o umieszczenie na niej motywów medycznych miałam pustkę w głowie. Najpierw szukałam jakiejś grafiki z  humorystycznym ujęciem relacji lekarz-pacjent. Jednak prośba była o kartkę stonowaną, a specjalizacja lekarza to ortopedia. Porzuciłam więc pomysł z zabawnym "obrazkiem" i szukałam innej inspiracji. No i pojawiło się mnóstwo kartek z motywem lekarskiego fartucha. To mi się bardzo spodobało i pasowało do mojej koncepcji na tę karteluchę. Próbowałam znaleźć pierwotnego autora tego pomysłu, aby zapytać o zgodę na użycie fartucha na karteczce, jednak zbyt wiele jest takich prac, i nie potrafiłam stwierdzić, kto był pierwszy... Jeśli więc uraziłam czyjeś uczucia, to bardzo przepraszam :)
Elementy fartucha lekarskiego i stetoskop wycięłam własnoręcznie, bez szablonu.
Karteczka ma rozmiar 12 x 17 cm, w pudełku.










Miłego dnia!

Brak komentarzy: