poniedziałek, 27 lutego 2017

Pudrowa rocznica

Tak, wiem, że 25-lecie pożycia małżeńskiego to srebrne gody, ale miałam na myśli bardziej kolorystykę kartki. Właściwie to nie planowałam takiej palety barw, ale gdy już pocięłam nową kolekcję papierów UHK-owych i stworzyłam bazę, to aż się prosiło o dodatki koronkowe i kwiaty w tej tonacji. Kartka pudrowa wprosiła się więc sama.... ;-)
Jak zwykle duża - 15 x21 cm w pudełeczku.









Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa pod poprzednimi postami!
Miłego poniedziałku Wam życzę!
Pa!

3 komentarze:

joyanna pisze...

Śliczna kartka. Bardzo lubię takie połączenie kolorów.

Peninia / Gosia pisze...

Jak pięknie ...cudowne kolory!

Sowiarnia pisze...

Pudrowy róż i szarości to taki zgrany duet kolorystyczny, ja jestem totalnie zauroczona :)