piątek, 10 lutego 2017

Pamiątka, album i pudełko czyli komplet na Pierwszą Komunię

  Taki właśnie komplet miałam przyjemność przygotować dla bardzo sympatycznej Julii. Najpierw Jej rodzice zamówili u mnie album pamiątkowy. Format A4 w poziomie. Miał być z miejscem na zdjęcia oraz na wpisy Gości. Część stron ma więc przygotowane miejsce na życzenia oraz ramkę na fotkę. Dodatkowo, na życzenie Zamawiającej umieściłam na tych stronach kilka wierszyków. Pozostała część stron jest pustych, do dowolnego zagospodarowania.
  Tak się jednak złożyło, że Rodzice Chrzestni tejże Julii poprosili mnie o wykonanie Pamiątki Komunii oraz jakiegoś pudełka do przechowywania pozostałych pamiątek z tej uroczystości. Nie namyślałam się długo i za niewiedzą obydwu stron przygotowałam wszystko tak, aby do siebie pasowało i stanowiło swego rodzaju komplet. Pudełko jest na tyle duże, że pomieści zarówno album jak i wszystkie pamiątki.

   Ostrzegam - będzie dużo zdjęć!











































Dziękuję wszystkim, którzy dotrwali do końca...

Dziś piąteczek - życzę więc udanego weekendu!


1 komentarz:

Sowiarnia pisze...

Przepiękny komplet! Mimo dużej ilości zdjęć i tak mam niedosyt w oglądaniu :)