wtorek, 7 lutego 2017

Komunia, Komunia.... sezon się rozkręca :)

Dziś kolejna Pamiątka Pierwszej Komunii, tym razem w błękitach, ale dla dziewczynki. Wykorzystałam cudną kolekcję papierów Lemoncraft, które nie są tak do końca błękitne, wpadają w lekki turkus, a czasem w niebieski. Ponieważ mają kwiatowy wzór idealnie nadają się na romantyczne prace, więc błękit - także w wydaniu dziewczęcym :)
Pamiątka 15 x 21 cm, w pudełku. Tekturka pochodzi z Crafty Moly.









Druga karteczka jaką chcę Wam dziś zaprezentować to podziękowanie za przygotowanie dzieci do uroczystości przyjęcia sakramentu komunii św. Znów poproszono mnie o kartkę w bieli i złocie... Chyba nie przekonam się nigdy do tego zestawienia kolorystycznego... Kielich z hostią pomalowałam złotą farbą akrylową. Dołożyłam też trochę brązowych kwiatów, mając nadzieję na poprawę sytuacji :)
Podziękowanie także duże: 15 x 21 cm, w pudełeczku.








Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Życzę miłego dnia!


2 komentarze:

joyanna pisze...

Kartki urocze. Fakt, połączenie złota i bieli trudne do zrealizowania na kartce ale udało Ci się świetnie!

Sowiarnia pisze...

Cudne kartki. W tej pierwszej zdecydowanie urzekł mnie kwiatowy wianuszek, niesamowicie urokliwy :)