wtorek, 31 stycznia 2017

Szkatułka z aniołkiem

Pewnie dla wielu z Was to żadna nowość, ale ja pierwszy raz bawiłam się odlewami gipsowymi. Gdybym wiedziała, że to takie fajne, to już dawno bym kupiła te foremki.... :)
Aniołek był niezbędny, ponieważ szkatułka ma posłużyć jako miejsce przechowywania książeczki do nabożeństwa oraz różańca i obrazków świętych. Dlatego też wewnątrz nie umieściłam żadnych ozdobników, aby wszystko się zmieściło.
Drewniane pudełko najpierw dwukrotnie pokryłam bejcą, a następnie suchym pędzlem i szmatką nanosiłam białe i kremowa przetarcia. Odlane elementy gipsowe pomalowałam farbą akrylową na beżowy, a po wyschnięciu potraktowałam złotą patyną. Wszystko kilkukrotnie polakierowałam ( półmat ), dzięki czemu pudełko nabrało lekko szklistej warstwy.
Dodałam marszczoną tasiemkę i mosiężny uchwycik oraz całe stado kropeczek z Perlen Pen'a.....









Dziekuję za odwiedziny i pozdrawiam!


Brak komentarzy: