czwartek, 26 stycznia 2017

Kolaż - plakat z okazji rocznicy ślubu

Miałam przyjemność przygotować plakat/kolaż w formacie A1 umieszczony w antyramie, który podarowany zostanie pewnej parze, która obchodzi swoje 50-lecie ślubu. Od Zamawiającej dostałam stare zdjęcia rodzinne do zeskanowania oraz trochę bieżących. Wszystkie miałam wydrukować w sepii, a całość utrzymać w brązach. Dołożyłam elementy wycięte z perłowego papieru w kolorze starego złota, co nadało trochę szlachetnego kontrastu. Kiedy na brązowym tle poukładałam wycięte ramki ze zdjęciami postanowiłam nic już nie dokładać, nie rozbudowywać tła o żadne wzory czy inne kolory; a nawet oszczędnie podejść do ozdób. Mam nadzieję, że nie wyszło jak szkolna tablica abiturientów....
Zdjęcia nie wyszły tak dobrze, jakbym sobie tego życzyła... trudno...







pozdrawiam!

Brak komentarzy: