niedziela, 23 października 2016

40, 60 i 100 czyli okrągłe Urodzinki

Drugi post dzisiaj...
Tym razem zaprezentuję kartki na piękne, okrągłe urodziny.
Na początek - Czterdziestka... Dla wielu - przełom. Bolesna zmiana kodu... Coś o tym wiem... Jeszcze w tym roku czeka to i mnie... :(

Wracając do karteczki: duża, w pudełku w komplecie z torebeczką. Papiery to resztki z starej kolekcji Primy. Lubię ten odcień mięto-turkusu, wygląda tak wypłowiało, staro... Fotka pochodzi gdzieś z sieci... wydrukowałam ją na papierze foto, żeby wyglądała bardziej autentycznie:












Teraz kolej na Sześćdziesiątkę. To kartka w formacie DL. Dla faceta, więc oszczędna w dodatkach... Postawiłam na ozdobny tekst i cieniowanie w niezawodnych brązach:






Na koniec przepiękny jubileusz: 100 Urodziny! Któż nie chciałby dożyć w zdrowiu takiej uroczystości! Jubilatka miała to szczęście :) Dla niej wesoła, wręcz wiosenna karteczka, bo tylko taka według mnie była do zrobienia. Całość z "Domu Róż" Lemoncraft'u. Karteczka także spora, w komplecie z pudełkiem:









Dziękuję wszystkim, którzy dotrwali do końca... Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego, niedzielnego wieczoru!


1 komentarz:

Ula Jaworska BloomCraft pisze...

Stworzyłaś bardzo klimatyczne kartki. A szczególnie ta na 40 mnie urzekła. Mimo iż mi zostało trochę do tej magicznej daty, to z optymizmem patrzę w przyszłość. Dzisiejsza 40 to dawna 30! Czyli super! :)
Pozdrawiam
Ula z BloomCraft :)