czwartek, 22 września 2016

Z serwetkami

Dzisiaj na szybko wrzucam kartkę z serwetkami. Takie jest bowiem wyzwanie w Kartkowym ABC ( S jak Stempel/Serwetka ). Pocięłam najnowszą zdobycz - Autumn in Avonlea UHK Gallery. 15 września była premiera tych papierów ( oraz Winter in Avonlea, ale to kiedy indziej...) a ja zamówiłam je już 14 ego, więc mogłam cieszyć nimi swe oczy od razu. Są cudowne! Kocham takie fioletowe odcienie.... Od razu musiałam coś z nich wyczarować. Zrobiłam także exploding-box, ale nie uprzedzajmy faktów.....







Napis to tekturka z Magicznej Kartki, motylek z UHK-owych dodatków.

Jeszcze obowiązkowy banerek i jeszcze raz link do wyzwania ( klik ):


Dziękuję i pozdrawiam!

3 komentarze:

Sowiarnia pisze...

Piękne te fiolety, takie jesienne i nastrojowe :)

Gosia pisze...

Piękna praca, dziękuje za udział w zabawie na blogu Kartkowe ABC

agnieszkapasjonata pisze...

Śliczna praca! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Kartkowe ABC.