niedziela, 25 września 2016

Szkatułka z motylem

Szkatułka z motylem w założeniach miała być kontrastowa i chyba udało mi się ten cel osiągnąć. Dół pudełka pomalowałam na ciemny niebieski kolor, na brzegach pocieniowałam patyną. Górę pomalowałam na lekko beżowy kolor i nakleiłam motyla z serwetki. brzegi "pociapałam" gąbką z brązową farbą, najpierw jaśniejszym odcieniem, a potem ciemniejszym. Pochlapałam wieko wcześniej zastosowanymi farbami. Potem zastosowałam dwuskładnikowy preparat do delikatnych spękań. Pęknięcia wypełniłam patyną. Jednak ten efekt nie do końca mnie zadowalał, motyl zrobił się blady i postanowiłam całość pokryć dość grubą warstwą preparatu tzw. Glossy Effect Sepia. Na bokach wieka zastosowałam stempel imitujący pęknięcia, ponieważ nie cierpię nakładać preparatów do spękań na pionowe powierzchnie... Potem dołożyłam motylka na małym elemencie ze sklejki i dołożyłam ich kilka wewnątrz pudełeczka.
Wymiary szkatułki: 19 x 14 cm, wys. 8 cm.










Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło!

1 komentarz:

Sowiarnia pisze...

Piękna, bardzo klimatyczna szkatułka :) Wieczko ogromnie mi się podoba :)