środa, 7 września 2016

Podziękowanie dla Wychowawczyni - z przymrużeniem oka....

Dzisiaj chciałam Wam pokazać podziękowanie na koniec roku szkolnego, dla Wychowawczyni. Poza karteczką zostałam poproszona o przygotowanie pudełka z napisem: "Apteczka pierwszej pomocy", ponieważ Nauczycielka ta ponoć nigdy nie rozstawała się z "prawdziwą" apteczką :) Dlatego pomysłowe mamy postanowiły przygotować dla niej taką ozdobną "apteczkę" i włożyć do niej Vocaler, krem do zmęczonych nóg i tym podobne gadżety ;-) z odpowiednimi dopiskami oczywiście.... Niestety nie miałam wglądu do gotowego, zapakowanego już pudełka, moja rola ograniczyła się tylko do jego ozdobienia...


















Dziękuję Wam za wszystkie komentarze i miłe słowa!
Przesyłam uściski!

2 komentarze:

Sowiarnia pisze...

Baaardzo pomysłowe :) No i wykonanie jak zwykle mistrzowskie :)

Ludkasz pisze...

Ależ prezent! Rewelacyjny:)Ja byłabym zachwycona!